2014. július 30., szerda

#Díj 01.

Sziasztok.
Tudom, hogy azt mondtam, hogy hétfőig nem lesz bejegyzés, de néha-fel tudok jönni, de nem tudok lementeni erre a gépre képet.

Szóval, térjünk a lényegre.
A blogom kapott egy Díjat, aminek rettentően örülök.Köszönöm Abby Rose-nak, az Angel from the darkness blog írójának.♥



Szabályok:

  • Írd meg kitől kaptad a díjat.
  • Írj 10 dolgot magadról
  • Válaszolj 10 kérdésre.
  • Írj 10 kérdést
  • Küldd tovább 10 embernek.
10 dolog magamról:
  1. Nagyon szeretem a lovakat.
  2. Bloggerina életem során ez az első díjam.☺ 
  3. Győrbe megyek tovább tanulni.
  4. Imádok minden olyan dolgot, ami a focival kapcsolatos.
  5. Lassan 7 éve, hogy szemüveges vagyok.
  6. Egy testvérem van.
  7. Nincs tériszonyom.
  8. Kedvenc színem a citromsárga és a világoszöld
  9. Vidám lány vagyok, mindent a jó oldalról nézek (már ha lehet)☺
  10. Több blogom is volt, csak töröltem őket.
10 válasz:
  1. Mióta írsz blogokat? - 1,5-2 éve.
  2. Miért döntöttél úgy, hogy elkezdesz írni? - Az egyik barátnőmnek elég népszerű blogja van, és láttam, hogy egyszer reklámozza facebookon, és kedvet kaptam. ☺
  3. Milyen fajta blogokat írsz? - Jelenleg ezt, és egy kritikásat.
  4. Egyedül vagy inkább barátokkal? - Ha a blogolásra gondolsz, inkább egyedül, mert akkor senkinek nem kell megfelelnem..
  5. Sportolsz-e rendszeresen? - Igen.
  6. Ha igen mit, ha nem akkor miért nem? - Focizok és röpizek.
  7. Mi a kedvenc elfoglaltságod? - Bloggerkedés, focizás és evés.☺
  8. Kedvenc zenéd/zenéid? - Huhh. Hát nagyon sok van, de linkelek párat. /10 válasz után/
  9. Kedvenc szín/színek? - citromsárga, világoszöld
  10. Kedvec étel/ételek?  - Gyros, pizza,
Zenék a 8. válaszhoz:
Alle Farben - She moves
Becky G - Shower

10 kérdés:
  1. Mióta blogolsz?
  2. Kedvenc színed?
  3. Mi ösztönzött arra, hogy blogolj?
  4. Van testvéred?
  5. Ha igen mennyi, ha nem akkor akarsz?
  6. Voltál már külföldön kirándulni és/vagy nyaralni?
  7. Ha igen hol? Ha nem, akkor akarsz? Hol?
  8. Szeretsz sportolni? Ha igen, mit?
  9. Város vagy falu?
  10. Mi a kedvenc tantárgyad? Miért?
10 ember, akinek tovább küldöm:

U.i.: Hétfőn új DIY bejegyzés.!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése